mandag, marts 12, 2007

Dejlig søndag

Alle tegn på forår er ved at være der. Forårstræthed om aftenen efter havegravning og tur med hunden. Det var bare så dejligt vejr, solskin og lunt. Det lykkedes også at få tørret sengetøj ude i løbet af dagen så den ultimative forårsoplevelse er i hus. At komme i seng i rent, friskt nytørret sengetøj der er blæst næsten glat. Dejligt!
Det er også heldigt at vi har et drivhus med jord i bunden så jeg kan få afreageret på mine forårsfornemmelser ved at så derude. Så der er behørigt sået persille, salat, spinat - alt det som jeg ellers ville så på friland, dækket til med fiberdug. Nu er det lidt lunere og jeg kan stadig gribe til fiberdugen hvis det bliver koldt. Der er også sat kartofler til forspiring i bryggerset og sat forårshvidløg. Så nu venter jeg bare på at citronen begynder at blomstre, den har en vældig masse knopper i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar