torsdag, marts 15, 2007

Ny rekord på løbeturen

Yes! I dag skar jeg ½ minut af min hidtil bedste tid. Vi snakker ikke verdensklasse, jeg mangler stadig at nå under 30 min. på en bakket 5 km, og det håber jeg at jeg når engang til sommer. Det gik overraskende godt med at spurte et par gange, det kunne jo tyde på at jeg godt kan sætte gennemsnitstempoet lidt op.
Det bliver nok uden pulsmåler, jeg tror den er lidt forkert kalibreret. En puls på + 170, nogle gange +200 uden at jeg føler mig specielt belastet tror jeg ikke rigtig på.
Det er heller ikke så vigtigt, stopuret er vigtigere så jeg kan checke mellemtiderne. Stopuret virker fornuftigt nok, selve uret er nu efter et år tidsforskudt en lille smule, men på distancer på ½ time så vil det være i 100-dele sekunder det viser galt. Det kan alligevel ikke betale sig at gøre noget ved inden batteriet engang løber ud og uret bliver skiftet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar