mandag, oktober 08, 2007

Den lille entrepenør

Varebilen er kommet til sin ret og har transporteret +30 multiplader hjem til en reol i kælderen. Nu saver og stabler vi, på bedste it-maner laver vi først en prototype, dvs. uden klæber, så vi kan vurdere resultatet. Det første forsøg var ok, men så fik jeg set nærmere på min oprindelige skitse, som var designet med et lille tvist. En prøveopstilling viste at det ser bedre ud end første version, så den blev vedtaget. Det kræver noget mere savning, som min søde kæreste har sagt at det er ok :-)
Nu ser jeg frem til at få den sat op, spartlet og malet, så jeg får en sej hvid reol i den nymalede hvide kælder. Til gengæld får Lars frigjort mindst én af de gode, brede reoler vi har til hans sager - bildæk og den slags. Det bliver godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar