fredag, november 02, 2007

Fredag og hjem fra København

Åh ja, på vej hjem fra Kbh. Forskellige møder på kontoret, vise ansigtet – nu er jeg på projekt, dvs. ude af kontoret, det meste af ugen og dermed ude af det daglige netværk. Afstand og i 2.række alder betyder at jeg ikke rigtig ser nogle af kollegerne udenfor kontoret, så pludselig kan man blive helt usynlig. Til gengæld bliver jeg synlig for andre, der af forskellige årsager har relationer til kunden. Konsulentverdenen i en nøddeskal, med voldsomt fokus i en periode, og så kommer der et nyt projekt og fokus skifter 100%.
Det meget fokuserede og mulighederne for at skifte passer mig fint, min arbejdsmæssige identitet ligger tilsyneladende i høj grad i hvad jeg kan og gør og i mindre grad i hvem jeg arbejder sammen med. Undervejs møder jeg en masse gode mennesker, nogen gange bliver de hængende som venner og et udvalgt netværk af gode folk. Mail er en fantastisk opfindelse for én som mig.Men nu trænger jeg bare til at komme hjem og nyde weekenden efter en uge med tehætte over hovedet pga. forkølelse. De første tre dage i ugen står ikke helt klart, og det var bestemt ikke dér jeg tænkte dybt og originalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar