tirsdag, juni 17, 2008

Integration på godt og ondt

Dette er ikke om politik , og dog om noget der i visse kredse kan vække lige så stærke følelser. Nemlig MS' omfavnelse af nye teknologier, i dette tilfælde blogging. MS gør det under overskriften 'it-integration', som jeg normalt går meget ind for, det er faktisk noget af det jeg arbejder med. Jeg kan bare bedst li' når jeg kan checke hvad der sker og hvilke informationer der flyder hvorhen, og ikke mindst kan læses hvorfra.

Denne tekst er skrevet fra en almindelig Vista-word editor, og jeg kunne have lagt mine Flickr-billeder ind. Helt som hvis jeg havde skrevet en arbejdsrelateret tekst. Interessant. Jeg er nu personligt tilfreds med at min blogger-bruger ikke har adgang til andet end min skraldespandsmail. Jeg gætter på at kodeord og brugerid er gemt et sted, hvor jeg ikke kan annullere det nu. Men det skulle prøves!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar