torsdag, juli 24, 2008

Babybukser i fremskridt

Takket været DSB/Banedanmark er projekt babyoverall til Oliver i god fremdrift. Mandag tog det ekstra to timer at komme hjem med toget. Heldigvis havde jeg netop den dag, den sidste inden min sommerferie, taget både en dvd og strikketøjet med. Så det var ikke så slemt som det lyder at være to timer forsinket. Dvd'en var The Truman Show, og ja, den er fra slutningen af forrige årtusinde. Anmeldelsen er læst for længst, men at få organiseret at se filmen, det går ikke helt så hurtigt her i huset.
Tilbage til overalls'ne:

De er her afbilledet - bemærk DSB affaldsposen bagerst i billedet. Som det ses er bagpartiet klar, og jeg er nu godt halvt færdig med forsiden. Nu mangler jeg at finde husets to mindste knapper eller at lave en let ændring i opskriften. Et knaphul over én række på p. 2½ kan ikke blive særlig stort, så jeg overvejer situationen.

Næste projekt er at gøre min grønne sommerbluse færdig og at få hæklet den sidste bøllehat denne sommer. Den bliver mørk pink. Efter det er det tid til lidt ransagelse på garnlageret for inspiration til næste projekt. Der er om ikke andet lidt sokkegarn, selv om det vil være absurd med de nuværende varmegrader :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar