onsdag, juli 30, 2008

Dagen da noget blev færdigt og andet blev trævlet op

Hurra! I dag har jeg taget mig sammen til at rette halskanten på min Heather vest, og det ser rigtig godt ud. Nu ligger nakken pænt og enden er hæftet, så nu er alt godt.
Den sidste sommerhat er også klar, i en fin pink farve.
For at fejre succesen havde jeg et kritisk blik på mit wip (work in progress), den grønne sommerbluse. Det gik desværre ikke helt godt, så der er blevet trævlet adskillige dages arbejde op. Der var en højst uheldig bugtning i mønsteret, som bestemt ikke blev mindre fremtrædende efterhånden som blusen voksede. Så med megen indre sukken er der blevet pillet 25 cm for- og bagstykke op. Den jammer er der ikke noget billede af, det må vente til blusen er færdig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar