søndag, juli 27, 2008

En utrolig begivenhed

Sommerferien har nu ramt alle i husstanden. Det har blandt andet betydet at selv om vi var på familiebesøg i går og først var hjemme ved midnat vågnede kæresten halv seks og vækkede mig med et blidt kys og spørgsmålet 'Skal du med ud at padle'. Det skulle jeg, så lidt over seks havde vi kajakkerne i vandet. Desværre ikke helt fløjlsblankt, men dejligt, mildt og næsten premiere på min kajakoverall. Herlig morgen, og så har der været tid til en middagslur for at kompensere for den tidlige morgen. Liggestolen i skyggen af birketræerne er fin her i middagsheden.
Den utrolige begivenhed bestod i at han vågnede helt af sig selv, det er flere timer før end det normalt vil ske. Vækkeuret var sat til kl. 6, for lige at checke vandet-
Kajakoverallen har været med ved vandet en enkelt gang i knapt så mildt vejr, hvor den og jeg blev vældig våde, men ikke nåede ud af havnen inden jeg blæste i land. Forsmædeligt, og denne gang gik det bedre. Vi nåede helt til Tirsbæk, med udsigt til Vejlefjord-broen i mogensol og næsten uden biler.
Der er ingen billeder da vi pt. ikke ejer hverken et vandtæt kamera eller, mindre sofistikeret, en tilstrækkelig sikker plastpose til at emballere kameraet i under transport. Der arbejdes på sagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar