søndag, juli 20, 2008

Nu må det vist også være opmærksomhed nok :-)

Sidste festivitas i anledning af min fødselsdag!
I går var en flok venner inviteret på frokost, i København. Lokationen var tænkt som en venneservice - de kommer stort set alle derfra, undtagen Nyborgenserne, som havde taget toget. Langt de fleste kunne heldigvis også komme også med børn. Derfor havde jeg blandt andet fornøjelsen af at se den lyserøde sommerhat færdigmonteret med blomster monteret efter den lille frøkens egne anvisninger og jeg fik en enkelt prinsessetegning med hjem. Dejligt at få taget sig sammen til at få set nogle af dem, jeg ikke får set så tit og ligefrem få aftaler om at ses igen :-)

På vej hjem hørte vi denne historie i radioen. To drenge, der med hjælp af en universel fjernbetjening slukkede folks fjernsyn. Super morsomt. Jeg kender adskillige (incl. mig selv) der kunne få fornøjelse af at gennemføre en tilsvarende øvelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar