søndag, februar 15, 2009

Halvanden sok er det blevet til

Den sidste uges tid er det blevet til strik af halvanden sok samt 5 omgange på Selbu Modern. 1½ sok er ikke det samme som næsten et par, den ene er lille, hvid og med hulmønster, den anden er større, blå og med rib. Duckies er de hurtigst strikkede strømper jeg har strikket endnu, det tog stort set kun flyvetiden for en returrejse til Riga for én. Jeg tænker prinsesse og måske skalering ned til en pigestrømpe ved hjælpe af lidt mindre pinde og garn. De blå er lidt mere kedelige. Modtageren er næppe til hulmønster (jeg har ikke spurgt, og det er ikke blevet efterspurgt). Til farvemæssig afveksling strikkes der lystigt videre med fasset-garnet og der er snart en trøje at vise frem.

2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.

    Sikke nogle dejlige sokker, og sikke en fin blog du har. -den er straks sat på listen over dem der jævnligt skal besøges. :o)

    Ha' en god dag.
    Hilsen fra Puttenings

    SvarSlet
  2. Hej Puttenings
    Tak :-), jeg glæder mig også til at de er færdige og kan overrækkes til de kommende ejere.

    En god dag til dig også.

    SvarSlet