mandag, marts 02, 2009

Bosch og slibning

Ikke min hyppigste beskæftigelse, Kæresten kan bekræfte dette. Muligvis en gammel skade af sløjdtimerne i skolen.
Anyway, gør det selv arbejde er stærkt opreklameret efter min mening, men i weekenden skete det alligevel at jeg gjorde lidt nytte med et stykke værktøj. Her må jeg indrømme at sådan en elektrisk slibefidus er noget mere effektiv end det forkølede stykke sandpapir, som vi stod og fedtede, med dengang tilbage på Marslev Skole.
Nu har jeg selv slebet to vindueskarme ned, så de kunne få en gang ny lak og stå flot til resten af huset. De sidder i vinduerne på fjernlageret, Kæresten har selv ordnet de karme, som er umiddelbart synlige. Jeg forstår ham godt, der er for eksempel også nogle stykker beklædning her i huset, som ikke overlades til ham og vaskemaskinen i kombination. Hvis det skal gå galt, skal det være min egen fejl :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar