fredag, april 03, 2009

Cashmereometer - marts

Det er mest blevet til sokker, dog er Kathrines trøje blevet færdig og har fået den eftertragtede lange krave.
Samlet set er målepinden stadig i minus, hvilket jeg har det lidt skidt med af principielle årsager. Det med at sætte sig et mål og så komme længere væk fra målet huer mig ikke.

NU, når jeg har sendt tre mails, starter påskeferien, så mon ikke Kærestens vest endelig kan blive færdig. Det vil reducere pænt på overtrækket. Måske når jeg også et godt stykke på min FLS, som skrider smukt fremad. I øjeblikket er jeg på det maksimale antal masker, lige før ærmerne sættes fra, så der er laaangt fra den ene ende af pinden til den anden. Det vil være kanon at få gjort fremskridt, jeg kunne godt lige bruge en ny forårstrøje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar