torsdag, juli 09, 2009

Blåt og bomuld

Jaah - gaven fra Rowan International er kommet, efter at posten på det mest luskede havde reallokeret den mellem to posthuse.
Det er blåt og det er bomuld, så det er noget jeg næppe selv ville ha' købt, men nu jeg har det, er jeg blevet vældig charmeret af farven. Den er så fristende cowboy-blå, at jeg glæder mig vældigt til at strikke af den. Så, Fru Kvist, det bliver ikke din fødselsdagsgave :-) I stedet planlægger jeg en top, hvor jeg glæder mig til at lege med formgivning af strik ved hjælp af forkortede rækker.
I princippet er Sonnet cardiganen strikket færdig, der mangler lidt sammensyning og en prøvning, inden den bliver erklæret helt færdig. Der er endnu lidt garn tilbage, så der er mulighed for modifikationer.

4 kommentarer:

  1. Anonym7:08 PM

    Øv, der er ellers lige hul til det i mit stash!

    SvarSlet
  2. Hov er kommet ordentlig garn i medlemspakken?

    SvarSlet
  3. Anonym8:37 AM

    LOL, godt at høre. Har ikke lyst til at trille af gæstesengen pga. alt garnet neden under...

    SvarSlet
  4. Hej Ulla!
    Har også ventet længe på den, jeg meldte mig ind i starten af april.
    Udbyttet er 6 nøgler Rowan Denim, så jo, det er jeg vældig tilfreds med.

    SvarSlet