mandag, november 23, 2009

Sveriges land

Inden weekenden var firmaet på tur, i Sveriges land. Glimrende hotel hvor jeg slet ikke nåede at prøve alle muligheder. Værelse med udsigt over Øresund og to fornøjelige dage med kollegerne. Første dag med indendørs aktivitet - at gennemføre et lille udviklingsforløb og udvikle en robot. Stor team-triumf, så alle i teamet kunne vende hjem med en Mindstorm robot. Den passer lige ind på vores Lego-loft :-).
Første dag havde været dårligt vejr, men vores arrangør havde bestilt godt vejr til næste dag, hvor vi skulle være udendørs hele eftermiddagen og heldigvis fik hun leveret lækkert solskin og moderat blæst. Hårdt for de normalt stillesiddende konsulenter, men sjovt! Alle blev iført grimme camouflagedragter og sendt rundt i Båstad for at løse poster. Mit team havde den perfekte bane - forhindringsbanen lige før frokost og turen i speedbåd som sidste punkt. Vi var oppe omkring 25 knob, og så kan man godt blive våd. Og det blev jeg.

For at få hverdagslogistikken til at gå op var jeg hjemme med toget lørdag morgen?? kl. 02.00, hvad gør man ikke for at få enderne til at mødes.
På togturen blev der strikket lidt på en julerød Ishbel, men ak, der var jeg vist for søvnig. Mønsteret passede bare ikke (hvilket det gør, dvs. en fejl 40), så der er blevet strikket baglæns. Nu er jeg på vej fremad igen og næsten indhentet det tabte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar