onsdag, januar 27, 2010

Det skrider fremad...

Den terrængående Corsa er vendt hjem efter knap 14 dage på værksted. Jeg lå på sofaen, da skaden skete, så jeg betragter mig som helt uskyldig i sagen.

En ny bagskærm rigere samt nyvasket og støvsuget (lækkert) er den hjemme, og jeg har afleveret den Suzuki Alto, der var lånebil i mellemtiden. Indrømmet, Suzukien er kvikkere i optrækket og har radio, til gengæld har Corsaen varme i sædet og vinterdæk. Begge dele har sin charme i vintervejret, så det er dejligt at have fået sin egen bil igen.

På grund af vintervejret og truslen om nedbør i løbet af natten var det også med stor fornøjelse, at jeg kunne parkere i carporten for første gang i 6 måneder i går, efter at Kæresten havde ryddet op efter håndværkerne. Der er også ved at være ryddet op inde, hvor der dog stadig mangler et par detaljer inden værket er helt færdigt.

Nu mangler vi 'lige' at få afdisponeret den gamle seng, der står til udsmidning i carporten, så begge biler kan være der, og at få indkøbt en ny, så overnattende gæster ikke skal nøjes med liggeunderlag. Der skal også lidt lamper til og lignende, for at få lidt liv og personlighed ind i de pt. meget hvide og minimalistiske rum. Lidt strikketøj og lignende vil afgjort gøre det mere hjemligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar