søndag, januar 17, 2010

God modtagelse

Tak for roserne til svovlstikkerne, den er nu afleveret og passede smukt. God pasform, lækkert garn, og sød model - et hit.

Der har været lidt mindre strik denne uge end normalt. Dels har jeg været fordybet i en projektafslutning, dels har jeg med stor fornøjelse læst 'Kafka på stranden' og jeg kan fuldt tilslutte mig den rosende omtale. Skøn bog, og jeg vil med stor fornøjelse læse videre i Murakamis forfatterskab. Dog er jeg gået i gang med 2. strømpe af Sunshine og en skræddersyet sok efter Cat Bordhis anvisning til kæresten.

1 kommentar:

  1. Julie Mejl-Dincer2:44 PM

    Hej,

    Jeg ville såmænd bare lige videregive et tip om Red Barnets nuværende kampagne "Giv en hue -red et barn"; De modtager frem til 1. april hjemmestrikkede huer til nyfødte i håb om bla at kunne nedbringe børnedødeligheden i Afrika. Mere info kan ses på www.redbarnet.dk.
    Så hvis dine læsere har lidt tid og garn tilovers, var dette måske en ide at viderebringe?

    Mange hilsner
    Julie

    SvarSlet