torsdag, februar 11, 2010

Den daglige logistik

Sidste uge var andre magter end jeg på spil, så jeg går nu rundt med to rejsegarantier, som skal afleveres, for at få lidt kompensation for noget forlængede togrejser. Denne uge har toget kørt som planlagt, til gengæld var mit vækkeur ude af kontrol mandag og tirsdag.
Mandag præsterede jeg at blive vækket, for at konstatere at jeg havde fået sat uret til at vække 10 min for sent. Om morgen køres der meget skarpt med tiden, når der hverken er børn eller firbenede, der skal passes, så er der ikke lagt meget ekstra tid til. Med mindre jeg ville springe morgenbadet over, så var det umuligt at nå det planlagte tog. Da dagens program var optræden i et større mødeforum var intet bad en dårlig ide, så lige pludselig havde jeg god tid til at nå det efterfølgende tog. Ærgeligt at jeg kom for sent op, men ingen katastrofe, jeg nåede det hele alligevel.
Dagen efter havde jeg slet ikke slået vækkeuret til, og benægtede kraftigt at jeg skulle op, da Kærestens vækkeur ringede. Jeg måtte lade mig overbevise, og nåede så heldigvis det planlagte tog.
Nu er urene synkroniserede, jeg er kommet op til tiden og toget kører nogenlunde til tiden. Ha' en god dag, alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar