søndag, februar 28, 2010

Sidste olympiske maske

Pyh - sidste olympiske maske er strikket. Der mangler at blive syet og klippet op til ærmer, samt hæftet 70 ender, så ingen medalje (æv).

ETA: Strikket med en række justeringer af mønsteret, så nu vil jeg fotografere i aften til faktaboks og hæfte ender samt sy kanter i god ro og orden.
Der er dømt strikkepause i et par dage pga tendenser til overbelastning samt et ømt håndled efter at trimle op ad trappen efter toget (og jeg nåede det ikke).
Det giver tid til at læse den igangværende krimi færdig (Kvinden i hvidt, Wilkie Collins), som jeg lagde fredag midt i et dramatisk højdepunkt. Der har ikke været tid til hyggelæsning i weekenden, hvor pindene har glødet. Der har heldigvis været tid til gåtur, aftensmad (boller i karry 100% hjemmelavet fra grunden, godt med krydderier - umm) og lidt tøjvask. Jeg skylder lidt på støvsugningskontoen...

1 kommentar:

  1. Der er skam en medalje for du er færdig med at strikke :-)
    Glæder mig til at se billeder af trøje.

    SvarSlet