fredag, marts 12, 2010

Arbejdsramt og havedrømme

Pyh - sidste arbejdsdag i en uge som har været ganske travl og indeholdt en del uventede drejninger på jobbet. Som mange andre i blog-land bliver det derfor ikke til megen blogging på grund af alle mulige andre gøremål. Når jeg er landet hjemme er det mere interessant at få mad, snakke med gemalen og få nusset og nørklet. Indtil flere projekter er blevet sat i gang den seneste uges tid, efter den frivillige strikkepause. De ca 8 timers søvn dagligt skal også passes, og klokken 10 er jeg tørnet ind til daglig.

Nu begynder det heldigvis at blive så meget forår at der er mulighed for eftermiddagsgåture uden risiko for at falde i det glatte føre. Der har været skøjtebaner udenfor, og naboen har kørt meget langsomt ind af deres ret skrå indkørsel de seneste måneder. Nu kommer der mere fart på derude, og postbuddet er sikkert også snart så flyvende, som hun plejer at være.
Det varer heller ikke så længe inden haven kalder, for eksempel med oprydning i drivhuset (et weekendprojekt), så jeg kan få sået den første salat. Måske også få sat et par forårshvidløg. Umm, bare tanken om helt friske, sprøde og bløde salatblade. Billedet er fra 2008 og jeg glæder mig til jeg har et lignende 2010-billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar