tirsdag, marts 29, 2011

Huer i hotte farver

Lageret af bomuldsgarn indeholder bestemt også enkelte pastelfarver, men de små cubanere har fået gul, blå, orange og en enkelt neutral. Der er syv i alt og aftenen i går gik med hidsig hæklen af stropper. Den opgave havde jeg lige undervurderet. I starten forsøgte jeg at se Sideways parallelt med hæklingen, men filmen fængede aldrig, så jeg slukkede, da jeg konstaterede at midaldrende mænds panikjagt på damer og god vin fængede mindre end at koncentrere sig om strophækling på tid. Hvis jeg havde drukket lige så meget vin som d’herrer havde filmen været morsommere (tror jeg), men strophæklingen var nok ikke gået godt.
Det lykkedes at holde mig på måtten og få alle stropper hæklet inden sengetid. I dag har huerne været med i arbejdstasken til afsluttende endehæftning i S-toget og på det sidste stykke hjem, så de kunne blive sendt i dag. Det vigtigste er det gode formål, men det ville jo være ærgerligt at gå glip af lodtrækningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar