torsdag, maj 19, 2011

Lille hare på besøg

I aftes var jeg alene hjemme, næsten. Husets lille hare var hjemme, og fik ordnet sit aftentoilette ude foran badeværelsesvinduet. For at en lille hare kan gå til ro, skal den klø sig lidt, slikke poter og sider, rystes, strækkes og lige have en aftensnack (fra køkkenhaven-det skal vi lige have en snak om). Alt sammen, mens jeg børstede tænder etc. to meter fra haren.
Derefter gik jeg tidligt i seng med Vanilla og biese-strikning, haren puttede sig i blomsterbedet. Billede af lille hare følger, når det bliver flyttet fra kameraet.
Vanilla skrider godt frem, første ærme er strikket, og jeg er forbi de vandrette striber på andet. Nu er det glatstrik og at huske at få lavet den asymmetriske ærmekuppel spejlvendt af den første. Det er umagen værd at lave de asymmetriske ærmer, de kommer til at sidde rigtig fint, ved jeg fra min Isager-kjole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar