tirsdag, juli 26, 2011

Broderier

Det ene af de igangværende broderiprojekter har været luftet her i sommerferien.
Det minder da om forlægget. Der er et stykke vej endnu, jeg har foreløbig brugt det ene bundt af de mange til bundfarven.
Designet er Christiane Hæk og er lige gammelt med mig - fra 1968.
Ballonkjolen er nået til 6. felt, nu, hvor sommerferien er slut og arbejdstiden igen kræver sit. Det er et hurtigere strikketøj end forventet.
Tak til Linda for oplysning om garnforbrug, det beroliger mig at der er nok i de fire nøgler.
Når det bliver lidt køligere i vejret kommer juletræet frem igen, målet er fortsat at det skal være færdigt til denne jul.

2 kommentarer:

  1. Smukt broderi.. Jeg ynder også ind imellem at lege med nål og stof..
    Jeg er spændt på at se din ballonkjole.. Det er en skøn model.

    SvarSlet
  2. Fint broderi, jeg er igang med magnolierne. Glæder mig til at se ballonkjolen.

    SvarSlet