onsdag, december 21, 2011

Er det en hest?

Da fotoet kom op på skærmen kunne jeg godt forstå spørgsmålet. Nej, det er ikke en hest, det er begyndelsen på en flerfarvet, blå sok. Til mig, for der er længe siden at jeg har fået et par håndstrikkede sokker. Igen flystrik, bemærk bambuspindene. Herunder at der kun er fire, den femte ligger langs kanten af et Air France-flysæde. Pinden er savnet, elsket vil være at overdrive. Man bliver forvænt med 15 cm strømpepinde, så er det 20 cm lange pinde noget strittende at håndtere.

Der anes en lille zig-zag-stribe, og mønsteret hedder Rise and Shine (Rav link).

2 kommentarer:

  1. Jeg studsede lige over overskriften, men det varede lidt før jeg så var det var. Det bliver da en fin sok i naturfarver, på 4 pinde måske.

    SvarSlet
  2. Hehe - ja, det ligner da godt nok et dyr af en slags. Jeg er helt klartogså til 15 cm strømpepinde...uha man kan fægte meget med de lange på 20 cm.
    God tur!

    SvarSlet