fredag, december 02, 2011

Sidste sting på juletræet

Det sidste korssting på juletræet blev broderet i søndags. Nu mangler beslutningen om, hvad værket skal bruges til, og derefter montering. Det bliver ikke lige nu, så jeg overvejer en presning og en midlertidig jule-montering.
Check til broderi-along'en (BAL/EAL?) og så vil jeg overveje min helt egen belønning. Måske denne skønne broderibog, for selv at lege med mønstre. Hvis linket fejler, er det '1001 nats broderier' af Elisabeth Amdisen.

5 kommentarer:

  1. Anonym9:24 AM

    Det er blevet rigtig flot! Det lyder som en god ide med en belønning!

    SvarSlet
  2. Tillykke. Det er blevet fint. Nu venter Bindesbøll :-)

    SvarSlet
  3. Bindesbøll venter, ja. Derfor er belønningen ikke et broderikit, som ellers kunne være fristende :-)
    Jeg glæder mig stadig, til jeg har plads i køen til et Birthe Larsen kit..

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint! Smukt og enkelt - som broderier er allerfinest. Den kunne godt fortjene en smuk gammel ramme og sidde på hæderspladsen på væggen ved juletid :-)

    SvarSlet
  5. Tak for roserne. Du har ret Britt, jeg må kigge i gemmerne og finde en gammel ramme med lidt patina.

    SvarSlet