søndag, januar 01, 2012

Et hjørne

Godt nytår!
Vi fejrede nytåret med gode venner og et betydeligt udtræk af mad (og drikke). Vi nåede akkurat at blive færdig med 2. dessert til 90 års fødselsdagen, hvorefter vi kunne fortsætte med kransekage og champagne. Intet under, at vi (her i huset) er lidt trætte og matte i dag. En god dag til the og strik.
Inden der blev klædt om til den lille sorte i går, havde jeg fornøjelsen af at promenere en let renoveret Bagtanke, nu med hjørne på forkanterne. 
Efter at have mukket lidt over de runde hjørner, besluttede jeg mig til at pille aflukningen op og lukke af løsere. Bevæbnet med en pind 4½ mm gik jeg i gang og kanten er nu blevet noget løsere. Hjørnet dukkede op, mere eller mindre af sig selv, så det var ikke nødvendigt at blokke for at få den forventede facon. En ny blokning kan vente, til det falder naturligt at vaske værket, og dermed håber jeg at bagtanken og jeg kommer til at leve lykkeligt sammen i mange år. Dejlig årsafslutning på 2011 :-)

2 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig også, og dejligt at de lykkes med hjørnet, så i kan få mange gode år sammen dig og Bagtanker..:o)

    SvarSlet
  2. Godt Nytår! Forhåbentlig ses vi snart.

    SvarSlet