torsdag, marts 29, 2012

Der er mirabelleblomster i en vase

Mirabellerne blomstrer så småt ude, og inde har de fået små spæde grønne blade. Nu håber jeg at kirsebærblomsterne kan holde sig i skindet, så de undgår nattefrosten i år, og vi kan få kirsebær.

Onsdag var det slet ikke nødvendigt at tænde op i brændeovnen, solen havde varmet huset.
Vi kan have terassedøren åben om eftermiddagen - for det er varmt og den omstrejfende kat er gået igen (jeg håber den har fundet hjem).
Drivhuset er vasket og det revnede glas er skiftet ud, så vi er klar til en ny sæson.

Kæresten har fået et gækkebrev, og har med fornøjelse diskuteret med flere - børn og voksne, hvem der mon har sendt det. Jeg har hørt, at mine søskende har været så ufine at gætte afsenderen på de gækkebreve, som de har modtaget.

Forår :-) og i morgen har vi påskeferie, hjemme.


1 kommentar:

  1. Hvor det lyder dejligt alt sammen, nu kommer den gode årstid, jeg er så klar og det er du vist også. Rigtig god påske til dig.

    SvarSlet