tirsdag, juni 26, 2012

Små nedslag i dagligdagen

Torsdag aften trykkede det lille lokale vandværk på 'hold'. Det sker af og til, og fredag morgen var det i gang igen. Der er meget okker i vandet lige pt, så vask af hvidt tøj ud over håndklæder og viskestykker er sat på midlertidig pause og vi drikker flaskevand til maden. Vi laver dog the af vandet, det må give et vist jerntilskud.
Ufrivilligt er der kommet gang i rygøvelserne, efter at jeg Sankt Hans fik et mindre hekseskud. Som én på arbejde konstaterede, så kan jeg tænke lidt over dét! Jeg kan faktisk ikke rigtig se pointen, med mindre det antydes at det var et vådeskud fra min side.
Ryggen er i bedring, og heldigvis er det et mildt tilfælde, som kan håndteres med styrketræning, udstrækninger samt lidt varme til ryggen. Jordbærplukningen har Kæresten stået for de sidste par dage, da det har været svært at komme i jord-højde og vores jordbærbed er relativt bredt, så der skal lænes ind over, hvad jeg har svært ved i øjeblikket. 
Sommerferien sniger sig nærmere, der er et par uger endnu. Morgentrafikken bærer allerede præg af, at der er lidt færre mennesker på vejene, hvad der er fint efter min smag. Jeg er ligefrem på stationen flere minutter før togafgang disse dage. Helt usædvanligt (tæt på spild af gode morgenminutter).

Hav en god dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar