søndag, marts 10, 2013

Brunt og snoet

Der strikkes snoninger og bikuber for fuld tryk.

Amanda er ved at samle sig og jeg strikker lystigt der ud af. Lidt mere brunt end billedet, med en del tvist i garnet og lange fibre, så der er meget spændstighed i garnet. Kabelmønsteret tegner sig tydeligt i det ret runde tretrådede garn. Mægtig spændende at se, hvad det ender med.

Jeg går efter en kropsnær trøje, og med tre romber strikket er det tid at overveje længden. Jeg havde et helt kilo fibre, så det bliver ikke garnet, der sætter begrænsningen.

Hav en god uge og må foråret vende stærkt tilbage.

Drivhuset er blevet vasket, så vi er klar til at så salat!

 

4 kommentarer:

  1. Den bliver flot! Jeg er ikke nået længere end de 10 cm på min. Som jeg strikkede i januar 2012. Burde komme i gang igen.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er hård konkurrence med alt det lækre, du har med hjem. men kom glad ;-)

      Slet
  2. Den bliver rigtig skøn, men ser kompliceret ud. Det tror jeg ikke at jeg kunne finde ud af. Du må have et godt overblik.
    Forhåbentlig bliver det snart salatsåningsforårsvejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - jeg kan kun anbefale at prøve kabler og snoninger. Det er ikke så svært, med et godt diagram.

      Slet