onsdag, maj 29, 2013

Endnu levende

Mandag Onsdag morgen (hvor blev de dage lige af?), og en uge helt uden helligdage. De to sidste uger har vi tilbragt i København pga. Kærestens arbejde. Det faldt så smukt sammen med et ret højt aktivitetsniveau på mit projekt, og det har været fint ikke at skulle ramme toget.
Jeg benyttede dog også muligheden for at tage en galleritur med en veninde, så nu har jeg set nogle meget smukke malerier af Tal R. Malet med harelim – et hidtil ukendt ord i min ordbog. Som sagt meget smukke, farverne får fresko-karakter. Billederne er meget store, de vil være fantastisk flotte i den rigtige hall.  
Det var skønt at få et afbræk fra dagligdagen og se på noget helt andet end en computerskærm. 
I øjeblikket kommer arbejdsugerne let op på 50 timer, med en kombination af projektarbejde i en lang slutspurt samt årsafslutning på jobbet. 
Et af grundvilkårene som konsulent er at blive vejet og målt med mellemrum, og regnestykket gøres op for alle ved årsafslutningen. Det tager også tid.
Derfor er der endnu ikke kommet billeder på bloggen, uanset at jeg er blevet færdig med et par sokker og broderidelen af den lille taske (in spe). Nu mangler kun MonteringsÅges visit. 

1 kommentar:

  1. Du har godt nok meget at se til, så jeg kan godt forstå du ikke har tid til at få besøg af monterings Åge eller finitis Yrsa, men det løber heldigvis heller ingen steder, så det når du nok hen ad vejen.

    SvarSlet