tirsdag, september 23, 2014

I stofhimmelen

Stort smil - jeg holder meget, meget af den slags fagbutikker, og kvalificeret ekspedition. Med andre ord, jeg har fulgt Strikkeforskerens anbefaling og er gået til Hvidberg for at få stof til montering af citrusfrugterne.
Lækkert mørkegrønt uldstof, og et kig i reolerne med metervis af lækre stoffer i alverdens farver. Herunder en reol med klantern, placeret langt fremme i lokalet. Det er lige ved, at jeg udvider de kreative sysler til syning for alvor. Lige ved, for jeg ved, at jeg ikke er god nok på håndværket til at yde stofferne fuld ret.
Nu håber jeg at få monteret, og fundet en passende monteringspude, så værket kan indtage sin plads i sofaen. Jeg købte lidt rigeligt stof, så der er til en ekstra pude eller bagside til et par yderligere. Et lille stoflager er ingen skade til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar