mandag, juni 08, 2015

Weekendens sysler

Når man har indkøbsstop (jeg har brugt 1 kg af lageret i år!) må man jo finde andre metoder. Som for eksempel at lokke sin mor med på besøg på Hjelholt Uldspinderi, hvor vi så aftaler at jeg skal strikke en lille plaid til hende. Win-win, hun får en fin lille plaid, og jeg får lejlighed til at prøve deres garn af gotlandske pelsfår. Samtidig en god lejlighed til at kaste sig ud i dominostrik, som jeg ikke rigtig har leget med før.
Det bliver to grå nuancer, og så vil jeg overveje at lave et til os selv efter samme koncept, men med lidt flere farver. 
Denne lidt sære facon er (forhåbentligt) en ny sommerkjole - et gyldent Vandspejl. Lige nu er den aldeles for lille, men belært af det første projekt i garnet så forventer jeg at værket vokser en del når det bliver vasket. Så lige nu strikker jeg lystigt, og morer mig over konstruktionen. Det blev ikke til en no. 1, for jeg var ikke så begejstret for lommerne lige på hoften, i stedet har jeg valgt striber på tværs.... eller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar